Cassano


Antonio Cassano yaptığı açıklama ile yine olay yarattı. Cassano, formundaki yükselmeyi soran bir gazeteciye, “İyi oynuyorum; çünkü Genova’nın kızları çok güzel" yanıtını verdi.Real Madrid'de forma giyerken Genova takımı Sampdoria'nın kiralama teklifine ilk başta yanaşmadığını belirten Cassano, "Çünkü buranın bana, ölü bir şehri andırdığını söylemişlerdi. Ama gelince gördüm ki gidilecek bir sürü yer var. Ayrıca insanlar da çok sıcakkanlı" dedi.Daha sonra konuyu uçkurdan açmakta beis görmeyen çılgın İtalyan, "Bunların dışındaki en önemli faktörse, Genova'nın güzel kızları... Bu benim için çok önemli. Maçlardan önce kadınlarla görüşme iznimiz var mı? Açıkçası, iyi durumu iyi organize ederseniz, neden olmasın. Üst katta bir oda bulup, görüşmenizi gerçekleştirebilirsiniz!" dedi. İtalyan forvet sözlerini "Sampdoria’da kalmak istiyorum. Real Madrid başkanı ile konuşup bonservisimi düşürmelerini isteyeceğim. Umarım yardım eder de sevdiğim bir kulüpte oynayabilirim. Burada 3 veya 4 sezon içinde şampiyonluğa oynayabileceğimizi düşünüyorum" şeklinde tamamladı.

Cassano Madrid ile olan bonservis sorunu çözmeyi başarırmı bunu zaman gösterir.Ancak Cassano sırlarını bu şeekilde açıklamaya devam ederse bir süre sonra yeni bir babalık davası gündsemi meşgul edeceği ve asla büyük bir klübün kapısından giremeyeceği kesin gibi.



Yorumlar