Mauro Icardi


Mauro Icardi, Kanarya Adaları’nın Vecindario takımından Katalan ekibine bu ay transfer olan 14 yaşındaki Arjantin doğumlu futbolcu . Arjantin gazetesi Olé'ye açıklamalar yapan genç yıldız adayı, “Geldiğim yere göre baskının daha fazla olduğunu biliyorum. Ancak Kanarya Adaları'nda kazandığım tecrübeyle bunun altından kalkabileceğimi düşünüyorum. Vecindario’da herkesi hızım ve gücümle etkilemiştim. Bunu İspanya’da da yapabilirim,'' diye konuştu. "İdolüm Messi!" Eskiden idolünün Gabriel Batistuta olduğunu belirten Icardi, "Fakat şimdi bir Barcelonalı olduğuma göre idolümün Messi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Onun yanında oynamanın düşüncesi bile çok güzel,'' dedi. "Tercihim Arjantin milli takımı" Barcelona’nın genç oyunculara şans tanıyan bir kulüp olduğunu belirten Icardi; Messi, Giovani Dos Santos ve Bojan Krkic’i hatırlatarak çok çalışması gerektiğinin farkında olduğunu da şu sözlerle ifade etti: “Henüz daha erken ancak iki veya üç yıl içerisinde hazır olup maçlara çıkmam gerekiyor. Beni İspanya milli takımında görmek istiyorlar fakat ben onları reddettim. Arjantin forması giymek istiyorum. Kariyerimin sonunda ise Newell’s Old Boys takımına gitmek isterim çünkü küçüklükten beri onları destekliyorum." şeklinde konuşmuş.buda oyucunun videosu

Yorumlar