Maradona & Morales


Fifa'nın aldığı 2750 -3600 rakımlı yerlerde resmi müsabaka yapılmaması ,eğer oynanacaksa müsabakadan enaz 10 gün önce takımların söz konusu yerde bulunup ortama adapte olması kararı Bolivya,Ekvator gibi ülkelerde tepkiyle karşılanmıştı.Keza yoğun maç takvimi göz önüne alındığında bir takımın 1 hafta bu bölgede kamp yapması imkansız bir durumdu bu karar kısaca maç yapılamaz demekti.Bolivya maçlarını başkent Lapaz'da oynuyordu .La Paz 3650 rakımlı bir şehir. Bolivya devlet başkanı Morales sel felaketinde zarar görenlere yardım ve Fifa'nın kararını protesto etmek maksatlı düzenlediği gösteri maçında futbol sahalarının efsanesi Diego Maradona'da yer aldı.Diego 3 gol atarken yaptığı şık hareketlerle ortamı renklerdirdi.Maradona maç sonunda Kaka,Messi,Tevez,Baptista gibi oyuncuların rakım sebebiyle şikayetçi olacaklarını ve La Paz'da maç yapmaktan kaçacaklarını hiç sanmıyorum.By karar oldukça gereksiz ve anlamsız bir karardır sözleriyle Morales'e destek çıktı.Ne diyelim Maradona ben sahadan geldim masa başında iş yapamam benim futbola vereceklerim saha içinde ve çevresinde fayda sağlar derken haksızda sayılmaz. Pele bu tarz olaylara nedense kulaklarını tıkamaya devam ediyor. Biz tribünlerde halkın içinde tezahurat yapan vatandaş Maradona'yı seviyoruz ve sevmeye devam edeceğiz.

Yorumlar