Ah Bu Çalan Şarkımız Yarim Yarim

Birazda müzik diyerek sözü son günlerin popüler şarkısı ah bu çalan şarkımız yarim yarime devrediyoruz.Bu şarkıyı dinlerken farklı diyarlara kaymamak mümkün değil.




Ah Bu Çalan Şarkımız Yarim Yarim
Ah bu çalan şarkımız yârim yârim
Eski bir anı şimdi
Ben gelinindim senin yarim yarim
Damadım nerde şimdi
Neyleyim baharımı, hazanımı
Sevda çiçeğim solmuş
Bir yanan kalp vardı senin için
Gittiğin gün o durmuş..

Ah bu çalan şarkımız yârim yârim
Eski bir anı şimdi
Sen gelinimdin benim yarim yarim
Damadın nerde şimdi
Neyleyim baharımı, hazanımı
Sevda çiçeğim solmuş
Bir yanan kalp vardı senin için
Gittiğin gün o durmuş..

Ah bu çalan şarkımız yârim yârim
Eski bir anı şimdi
Ben gelinindim senin yarim yarim
Damadım nerde şimdi
Neyleyim baharımı, hazanımı
Sevda çiçeğim solmuş
Bir yanan kalp vardı senin için
Gittiğin gün o durmuş..

Ah bu çalan şarkımız yârim yârim
Eski bir anı şimdi
Ben gelinindim senin yarim yarim
Damadım nerde şimdi..

Ne Kadar Söylesem De İnanmayın
Ben Onu Çok Sevdim
Ağlasam Da Gülsem De Yalandayım
Belli Etmedim

Yaralı Yürek Bana Senin Aşkın Gerek
Şimdi Onunla Mutlusun Demek

Gel Gel Gel Elleri Cennet Kokan Yarim
Hiç Geçmedi Seni Seven Bu Halim
Seni Çalan Şimdi Mutlu Şimdi Zalim
Çok Özledim Seni Esmer Yarim

Helal Olsun Bir Dağı Devirdin
Seninle Nefes Alan Bir Canı Ezip Geçtin
Yazık Oldu Çok Yazık Oldu...
Bu Zamansız Gidişin Beni Sırtımdan Vurdu

Senin Yüzünden Koca Bir Şehre Küstüm
Senin Yüzünden Kaybolup Yollara Düştüm
Hani Sen Bana Kıyamazdın Gözün Gibi Bakardın Ya
Hani Sen Beni Kıramazdın Ölene Kadar Senindim Ya

Yorumlar