Sinan Engin


Sinan Engin Terlik Kavgası Affı Sonrası : "Affetmek büyüklüğün şanındandır. İbrahim Üzülmez ve İbrahim Toraman'ı affettik."

Sinan Engin Terlik Kavgası Sonrası : ''Sahada kavga edilir, neden pas vermedin diye. Bu bir derece kabul edilebilir. Fakat bu kadar sudan bir sebeple kavga mı edilir? İkisine de kırgınım. Büyük konuşuyorum, ben bu iki insanı barıştıramıyorsam, bunları kimse barıştıramaz. Ben her şeyi söyledim. Birbirlerini öldüresiye kavga ettiler. Kulübün kuralları var. Elimizde sopayla dolaşıp, her kavga edeni sopayla mı önleyelim. Beni de gazeteciler eleştiriyor, her şeyi yazıyorlar. Ben de onları mı döveyim? Saldırıp yumruk mu atayım idmana geldiklerinde.''


Sinan Engin PAF Takım 1 : ''Başkanımızla telefonla konuştuk, PAF takımı ile çıkacağız, bundan sonra dedi, öyle görüküyor yani. Bir takım tepkimizi belli etmemiz lazım. Konuşuyorsun ceza alıyorsun, istediğin hakemi, isteyen istediği hakemi getiriyor. Hakem, maçtan önce hakemle ilgili yorumlar yapılıyor, hakem değişiyor. Devre arası hakemin yanına gidiyorsun bir şey konuşacaksın, bağırıyor benim yanıma gelmeyin, konuşmayın bu nedir ya."

Sinan Engin PAF Takım 2 :''8-0'ın sonucu hepimizin psikolojisi bozuldu. Sivas maçına PAF takımla çıksak bu sefer de "Beşiktaş camiasını bu hale getirdiniz" diye tepki göstereceklerdi. ''

Yorumlar