Sinan Engin İle Ertuğrul Sağlam Farkı

"...Kendime olan saygım ve Beşiktaş'a olan sevgim ve Türk antrenörlügüne saygım için istifa ediyorum. Vefakar taraftarlarımıza, futbolcularımıza ve medyadaki arkadaşlarımıza da teşekkür ediyorum.İşe başladığım bugüne kadar taraftarlarımız, ben sahaya çıktığım anda beni çok güzel onurlandırıyorlardı. 'Adam gibi adam Ertuğrul Sağlam' dediler, ben görevime adam gibi başladım, adam gibi devam ettirip, adam gibi bitiriyorum.
Ertuğrul Sağlam

''...Ben bu saatten sonra istifa düşüncemi rafa kaldırıyorum. Tek düşüncem Beşiktaş'ı içinde bulunduğu bu kaos ortamından çıkarmak. Ben Yıldırım Demirören yönetimi ile geldim ve bugünden sonra sadece onlarla beraber giderim.Yeni gelecek teknik adamımıza kısa sürede hem ülkemizi, hem de Beşiktaş'ın içinde bulunduğu durumu en iyi şekilde anlatacağıma eminim." Sinan Engin

Beşiktaş yönetimi Del Bosque,Rıza Çalımbay,Jean Tigana ve son olarak Ertuğrul Sağlam ile arzulanan hedeflere ulaşılamayacağını düşünerek yollarını ayırdı.Kimi görevden alındı,kimisi istifaya zorlandı,kimisi ise istifa etti.Ertuğrul Sağlam dışında kalan isimlerde Teknik adam ile birlikte istisnasız tüm kadro görevi bırakarak ortak hareket etmesine karşın Sinan Engin göstermelik istifası sonrası göreve devam edeceğini açıkladı.Sinan Engin baştan sona ilginçliklerle dolu olan açıklamasında ''yönetim ile geldim.Yönetim ile giderim '' diyerek şaşırtmaya devam etmiş.Ben hatırlayamadım. Daha önce komple istifa eden teknik kadrolar nasıl geldi ?Herkes suçlu Sinan Engin masum.Lucescu ve Tigana medyada yeralan Sinan Engin açıklamalarında kesinlikle doğruları dile getirmiyor.Zaten onlar futboldan anlamazlar.Devam et Sinan Engin. anlayışı farklı,sistemi farklı,tarzı farklı devam!!! Beşiktaş senin gibi menejeri nerede bulur?Lucescu ve Tigana basına Sinan Engin ile ilgili yaptığı açıklamalarda kesinlikle doğruları beyan etmememişler.

Yorumlar