Juventus & Chelsea

Abromovic'in Chelsea projesinin teknik adamları rasında yeralan Ranieri'nin Juventus'u Delle Alpi'de 1-0'lık mağlubiyetin üstesinden gelme mücadelesini verecek.Chelsea , Hiddink idaresinde kazanmaya devam ediyor.Mourinho döneminde ardarda kazanılan Premier lig şampiyonluğuna karşın Abromovic'in rüyasını kurduğu şampiyonlar ligi şampiyonluğu yolunda iki kez Liverpool'a yarı finalde , Avram Grant ile geçen sezon Moskova finalinde M.United'a kaybedilen şampiyonluk sonrası bu sezon için tam hedef Avrupa futbolunun zirve noktası.Juventus'ta Sissoko sakatlığı nedeniyle kadroda değil.Tiago,Poulsen,Nedved'e karşı Lampard ,Ballack Milel'li orta alan kıyas edildiğinde Juve için maçın zorluğu çok net ortaya çıkıyor. Juventus orta alan kalitesi olarak gerisinde olduğu rakibine karşı oldukça kontrollü oynamalı keza gol yemeleri durumunda üç gol ile karşılık vermeleri gerekir ki bu Chelsea'ye karşı alınması kolay olacak bir skor değil.

Yorumlar

Azohba dedi ki…
Selamlar arkadaşım ben azohba.Net adminiyim blogunu kesfettim bugün yazılarını inceledim gercekten güzel yazıyorsun blogum günde ortalama olarak 1500 tekil ziyaretci alıyor senin benim blogumda yazmanı çok isterim.Aynı plartformda yazmak gercekten grurlandırır beni bana ulaşabileceğin mail adresi cafeask@gmail.com haberini bekl,yorum