Fenerbahçe'de Suçlu Bulundu

Aziz Yıldırım liderliğindeki Fenerbahçe yönetim kurulu günlerdir kapılı kapıların ardında yapılan görüşmeler sonrası düzenlediği basın toplantısında 3 yıllık şampiyonluk sözünün ilk yılından tarih olmasının nedenlerini açıkladı.
1- Rüştü Rençber
2-Ümit Özat
3-Melih Gökçek

Aziz Yıldırm'dan Rüştü'ye


Bu kulübün ekmeğini yiyenler ve ayrılanlar Aziz Yıldırım düşmanlığı yapıyor. Aziz Yıldırım da yarın gidecek, ömrünün sonuna kadar burada kalacak değil. Buradan ayrılanlar Bursa şampiyon olsun diyebiliyor. Mesela Rüştü, rakip takımı arıyor ve kazanın diyor. Bursa maçından önce aradım "İnşallah iyi oynarsın da sana bir leke gelmez" diye. Neden arıyorsun, çıksın aramadım desin. Beşiktaş kalecisinin bu takımlarla ne işi olabilir... O zaman Bursa'da yediği golde bana şaibeli geliyor. Ayıp denen bir şey var. Daha kötü şeyler söylememek için kendimi tutuyorum. Bana düşman olabilirsiniz ama Fenerbahçe camiasına olamazsınız. Yemek yediğiniz yere bu şekilde ayıp edemezsiniz.'


Yorumlar

onur dedi ki…
Neymiş Rüştü aramış da "yenin" demiş! Yahu senin takımın oynadıkça bastırdıkça kıçlarını yırtsalar yenemezler ki ya da berabere kalamazlar! Hadi "Rüştü rüşvet teklif etmiştir, ne bileyim rakip kulüpten teşvik primi gitmiştir" vs. dese anlarım.

Bence kendisi de inanmıyor sözlerinin mantıklı olduğuna ama işte burası Türkiye. Çamur at izi kalsın politikası her zaman tutar; kimse de düşünmez zaten "ulan bu laf mantıklı mı?" diye...Basın da atlar zaten rating uğruna; gündem de değişmiş olur!